fredag 4. september 2009

Slappe av dag med mutter'n

Idag har mutter'n hatt fri fra jobb, eller fri og fri men uansett så har vi koset oss masse. Vi gikk tur idag tidlig. Først for å møte storesøster Karoline for å få en tegning hun har tegnet til Lundehund nytt, deretter gikk vi inn i skogen der jeg fikk løpe fritt (elsker at båndtvangstiden er over) vi var vel ute i godt over 1 time. Deretter lå vi lenge å koset oss under teppe på sofaen.
Mutter'n har trent litt med meg idag. Litt freestyle og litt lydighet.. Tror du ikke hun brukte för biter du'a, hu skjønner ikke at jeg er veldig glad i andre godbiter tror jeg..

Så har jeg fått ett par andre lufte turer på 15-20 min før kveldsturen som var på 1 1/2 time. Den gikk jeg med papsen da mutter'n ikke er helt i slag i kveld. Når jeg kom hjem så var jeg helt tulling. Løp fram og til bake på gulvet, opp i senga og inn i kjøkkenet og det gjorde jeg vel 8 ganger før jeg ga meg..

Nå har jeg tatt kvelden i senga ved siden av mutter'n her. Og nå gidder jeg ikke reise meg opp mer idag tror jeg. De har tatt av meg halsbåndet og det betyr som regel at det ikke blir mer tur idag. God natt alle sammen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar