søndag 6. september 2009

Søndagstur med Balder

Søndag var jeg på tur med Balder. Fatter'n hadde ikke med seg kameraet da men, kan jo skrive det som skjedde.
Vi dro på Ekebergsletta for å løpe litt, først med andre hunder så gå en tur.. Ditt kom det etterhvert en Jack Russel som tydeligvis ikke likte meg. Å jeg likte jo selvfølgelig ikke han så vi begynte faktisk å slås litt. Det likte ikke kompisen min Balder. Han stod å knurra til den andre hunden helt til han ga seg. Det var vist ikke likt Balder å knurre i det hele tatt så Geir var veldig overrasket. Men Balder skulle tydeligvis hjelpe Milo ut av situasjonen. Tror nok vi er venner for livet:) Turen gikk kjempefint og vi fikk løpe løse stort sett hele tiden. Lekte litt og snusa masse og selvfølgelig måtte vi markere litt også. Det hører jo med.

På kvelden var jeg ute å lekte litt med Cita. Det har vi bilde av for da var Muter'n med. Vi løp fram og tilbake som noen jo jo'er. Vi trente faktisk litt også på turen, så jeg var rimelig gåen etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar