søndag 20. september 2009

Ferien er over :)

Ja da er ferien til Mutter'n over å hun er endelig hjemme;o)
Oppdatering idag er at formen min er ikke super god. Jeg har vært løs i magen i noen dager og ser rett og slett ikke ut som meg selv. Mutter'n håper at det er fordi hun har vært borte i en uke, men ser på henne at hun er litt usikker. Fatter'n har begynt med spesial fôr og litt Zolac også ser vi det ann i ett par dager før vi ringer Veterinærhøyskolen igjen. Er jo knappe 5mnd siden sist jeg var dårlig i magen.
Jeg drikker godt å klarer meg fint på tur, er på tå hev hjemme som jeg altid har vært så almentilstanden ser jo grei ut. Men du veit jo disse eierne. De er jo så bekymret helle tiden. Er jo utstilling på Hamar om 2 uker, men da bør jeg bli bra ganske fort om vi skal dra. Å jeg har jo like lyst som mutter'n til å hilse på de andre Lundehundene. Er jo faktisk 17 påmeldt.. Å jeg vet at mutter'n har veldig lyst å hilse på Nauma og Ida igjen.
Jeg skal holde dere oppdatert så godt jeg kan.

2 kommentarer:

  1. God bedring!!!!

    Håper du blir frisk fort, fort !!!! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig hund du har :-)

    Har selv en lundehund. Har hatt han siden han var 2mnd. Er helt forelsket i rasen.
    Gutten vår er 17mnd nå, og vi har såå lyst på en valp til.

    Lundehundene er helt nydelige! ♥

    SvarSlett